Діджитал маркетинг

Digitalmarketing — це напрям маркетингу, що передбачає просування послуг і товарів за допомогою цифрових технологій, що застосовуються на всіх етапах взаємодії зі споживачами. Від інтернет-маркетингу він відрізняється тим, що використовує не тільки Всесвітню павутину, а й офлайн-інструменти (smart-гаджети, POS-термінали та ін.). Особливу затребуваність послуги digital-маркетингу отримали в сегментах B2B, B2C. Залучення передових цифрових можливостей дозволяє охопити максимум цільових споживачів і налагодити ефективність взаємодії з ними, що і забезпечує високу результативність даного підходу.i

Основні інструменти digital-маркетингу

Digital Goweba

До інструментів digital-маркетингу належать всі способи, засоби і заходи, що дозволяють оповістити багатьох людей, привернути увагу потенційних клієнтів до компанії, бренду, послуги або продукту. Найчастіше одночасно задіюється декілька інструментів, що дозволяє охопити максимум цільової аудиторії і досягти високої ефективності просування. Перелік використовуваних інструментів залежить від цілей маркетингової кампанії, стадії її проведення, особливостей цільової аудиторії, що просувається.

Контекстна реклама

Розміщення рекламних оголошень (текстових, графічних і / або у вигляді посилань) на тематичних сайтах

SEO-просування

Підняття сайту рекламодавця у видачі по тематичних запитах з виконанням пошукової оптимізації та ін.

Банерна реклама

Розміщення на інших тематичних ресурсах графічних банерів з пропозицією продукту/послуги

Рекламні вікна

Ппоказ спливаючих рекламних вікон на тематичних майданчиках

Нативна реклама

Публікації на сторонніх ресурсах «природних» матеріалів (відгуків, експертних думок і ін.), що підштовхують до купівлі товару / послуги

Вірусна реклама

Передбачає створення контенту (найчастіше мультимедійного) з провокаційним змістом, через що користувачі самі будуть поширювати його в мережі

У digital-маркетингу можуть використовуватися і інші інструменти, засновані на цифрових технологіях: від рекламної пропозиції при інсталяції програм до розсилки на e-mail або мелодій, які використовуються для утримання абонентів на лінії. Такі традиційні засоби, як газети або флаєри, якщо вони містять QR-код в оголошенні (передбачають застосування цифрових технологій) — це також digital-маркетинг.
Digital Goweb

Задать вопрос